Bez przygotowanego planu nie można wdrożyć strony, która będzie inwestycją, a nie wydatkiem.
Na samym początku musimy Cię poznać. Rozmowa pomoże nam zrozumieć Twoją firmę/ofertę oraz oczekiwania i potrzeby względem nowej strony. Warsztat trwa około 30min/1h.
Po otrzymaniu informacji z warsztatów analizujemy je i przygotowujemy właściwą koncepcję na nową stronę. Wyceniamy dokładnie wszystkie działania i do 2 dni roboczych prześlemy ci plik PDF z wszystkimi informacjami oraz kwotą projektu.
Z każdą z firm staramy się wrócić do podstaw i przygotować prosty model biznesowy wraz z opracowaniem kluczowych wartości, których będziemy używać na nowej stronie. Mówienie o tym, że mamy 10 lat doświadczenia czy wykonujemy naszą pracę z pasji, w obecnych czasach nie przyniesie ci klientów.
Każdy na swoim podwórku ma konkurencję. Sprawdzimy dokładnie, co robią, jakie wartości komunikują, jak możemy pomóc Ci się wyróżnić i co zrobić, aby ich wyprzedzić.
Przeanalizujemy drogę klienta podczas zakupu, wyciągniemy z całego procesu najważniejsze wnioski i połączymy proces zakupu ze stroną internetową. Strona będzie wtedy jak żywy handlowiec, odpowie na najważniejsze pytania, rozbije obiekcje i doradzi.
Z procesu zakupowego wyciągniemy największe bolączki klientów i ich wyzwania i dopasujemy do nich wartości firmy, które te problemy rozwiązują.
Na podstawie wcześniej zdobytych informacji pomożemy klientowi przygotować podstawową identyfikację wizualną, którą będzie mógł użyć w każdym obecnym przez niego medium. Dla nas posłuży jako kierunek do wyglądu strony i jej komunikacji.
Opracujemy, jakie podstrony powinny znaleźć się na stronie oraz jakie informacje powinny być w nich zawarte, aby strona działała jak żywy handlowiec.
Przed rozpoczęciem projektowanie strony przygotujemy jej szkic, czyli jak poszczególne strony będą wyglądać, gdzię będą dane informacje, przyciski czy zdjecia. Pozwoli to spojrzeć nam holistycznie na stronę, jeszcze przed projektem.
Na tym etapie przygotujemy design całej strony na podstawie zebrane wcześniej informacje. Następnie przygotujemy wszystkie teksty tak, aby były one zgodnie z zasadami SEO. Klient ma wgląd na aktualny postęp projektu graficznego 24/7.
Gdy ukończymy projekt graficzny i zostanie on potwierdzony przez klienta, wtedy dopiero zabieramy się za wdrożenie stronie. Po wdrożeniu oczywiście trzeba wszystko dokładnie sprawdzić i przetestować, czy aby na pewno działa tak jak powinno.
Po udanym wdrożeniu następuje szkolenie z obsługi strony. W ciągu 2 godzin wytłumaczymy Ci wszystkie najważniejsze aspekty strony oraz zaprezentujemy pakiety opieki i dalsze drogi rozwoju strony.
Żyjemy zasadą, aby strony firmowe cały czas udoskonalać, a nie budować nowe co kilka lat. Dzięki użyciu nowoczesnych narzędzi jak Webflow jest to możliwe, a w dodatku szybsze i mniej kosztowne.
Poświęcamy wszystkie nasze zasoby na jeden projekt w danym czasie, dzięki czemu możemy płynnie realizować potrzeby klienta. Jest to widoczne, gdy porównasz nasz czas realizacji ze wdrożeniami innych firm. U nas proces trwa średnio 20 dni roboczych.
Stosujemy proces, który wnika w firmę klienta i pomaga jej się rozwijać. Analizujemy dotychczasowe działania, badamy rynek i szukamy jak wyróżnić się i wybić ponad konkurencję. Strona musi być zbudowana na solidnych fundamentach, aby miała jak największy wpływ na wyniki finansowe naszych klientów.
Warsztaty zerowe służą do zbadania celów projektu i stworzenia planu. Metoda ta zmniejsza ryzyko nieporozumień między klientem a wykonawcą, prowadząc do skuteczniejszej decyzji inwestycyjnej. W rezultacie klient jest w stanie dobrze ocenić, czy jego inwestycja jest warta realizacji przed rozpoczęciem docelowego projektu.
Poniżej znajdziesz kilka słów o nas od naszych klientów.
Na samym początku musi Cię poznać, aby stwierdzić czy rzeczywiście jesteśmy w stanie ci pomóc. Wszystkie poniższe kroki do wyceny są bezpłatne.
Na samym początku musisz się do nas zgłosić. Możesz zadzwonić, napisać maila, bądź wypełnić formularz. Wszystkie chwyty dozwolone.
Gdy otrzymamy kontakt, oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na warsztat zerowy w dogodnym dla Ciebie terminie.
Kolejnym krokiem jest warsztat zerowy, dzięki niemu poznamy Twoja firmę oraz jej potrzeby względem nowej strony. Niezbędny krok, aby przygotować wycenę.
Mając wszystkie najważniejsze informacje, przygotowujemy koncepcję strony i dokładną wycenę działań. Jeżeli wszystko jest w porządku, rozpoczynamy współpracę.
Wycena projektu jest oparta na złożoności Twojej strony internetowej. Po dokładnym zrozumieniu Twoich celów i wyzwań oraz przygotowaniu wstępnej koncepcji, wyślemy Ci dokładną wycenę projektu.
Pomogliśmy firmie Gramix stworzyć całkowicie nową stronę www, prezentującą ich ofertę logistyczną, aż w 4 językach.
Stworzyliśmy "odmłodzoną" stronę dla Instytutu Medycyny Estetycznej w Białymstoku.
Czy można zautomatyzować wycenę schodów? Owszem można i to właśnie zrobiliśmy dla firmy Sęcuty.